Cookies zijn natuurlijk lekker in de choco maar ook belangrijk voor het optimaal gebruik van deze site en om je beter van dienst te kunnen zijn maken we dan ook gebruik van Cookies.
The store will not work correctly in the case when cookies are disabled.
Hi, welkom op onze site!
We zien dat je gebruik maakt van Internet Explorer 11. Met deze browser zul je waarschijnlijk tegen wat uitdagingen aanlopen tijdens het rondkijken en bestellen op onze site. Sorry! Voor het optimaal gebruik van onze site adviseren we je dan ook gebruik te maken van een andere browser, bijvoorbeeld Chrome of Firefox of Microsoft Edge te downloaden (onderdeel van Microsoft 10). Mocht je er niet uitkomen of alsnog problemen hebben met bestellen, stuur ons dan een mailtje en we helpen je graag verder!
Excuses voor eventueel ongemak en alvast bedankt, fijne dag!
Vrolijke groeten, Team Chocstar
Laatste kans; gebruik t/m woensdag 8 feb. de code "IKVINDJELIEF" voor gratis* verzending (twv €3,25) van jouw valentijnscadeau! (*bij min. bestelwaarde van 15 euro)
Op werkdagen vóór 17.00 uur besteld = dezelfde dag verzonden.
Voor de bezorging van jouw chocoladecadeau(s) schakelen we PostNL in die binnen Nederland streeft het overgrote deel van de chocoladecadeaus de volgende werkdag (di-za) te bezorgen. Tijdens het bestellen selecteer jijzelf de verzenddatum (ma-vrij). Wij garanderen dat de chocolade op deze datum wordt verzonden. Is het chocoladecadeau voor een speciale datum? Dan adviseren we een dagje extra te nemen voor de bezorging.
VERZENDMETHODES Voor de verzending van jouw chocoladecadeau(s) kun je kiezen uit verschillende verzendmethodes:
Binnen Nederland versturen we onze chocoladecadeaus standaard als PostNL brievenbuspakje (tenzij je tijdens het bestellen een andere verzendmethode hebt geselecteerd). Dit betekent dat de bezorging van de brievenbuspakjes verloopt via de reguliere postbezorger (en niet via PostNL pakketten) daarom werkt de track & trace informatie ook iets anders. Om je hier meer duidelijkheid over te geven hebben we de verschillende statusmeldingen van de track & trace van PostNL brievenbuspakjes hieronder voor je op een rijtje gezet:
VERZONDEN: Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL. Op de dag van verzending (jouw geselecteerde verzenddatum) Op het moment dat onze inpakkers jouw chocoladecadeau hebben voorzien van de juiste wikkel en boodschap wordt de chocolade ingepakt en het brievenbuspakje voorzien van een adreslabel. Dit is het moment dat de zending wordt aangemeld bij PostNL en ons systeem jou een verzendbevestiging stuurt met de track & trace (waarmee het brievenbuspakje vanaf middernacht te volgen is). De zending ligt klaar voor verzending in ons chocoladelab en zal 100% zeker die dag worden overgedragen aan PostNL.
Elke werkdag, aan het einde van dag, rond 17.00 uur komt namelijk de haalservice van PostNL het brievenbuspakje, samen met de andere zendingen van die dag ophalen bij ons in het chocoladelab, waarna ze het rechtstreeks naar hun sorteercentrum in Amsterdam-West brengen. Rond middernacht wordt de zending vervolgens verwerkt, waarna de track & trace info wordt geupdate en de volgende status verschijnt.
Uitzondering: Bovenstaande status op de dag na verzending Zie je op de dag na verzending van jouw bestelling in de track en trace nog steeds de volgende status: "Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL"? In dit geval heeft PostNL je zending al wel ontvangen maar er zijn desondanks een tweetal mogelijkheden waarom deze status blijft staan: 1) Door een vertraging bij PostNL is jouw zending helaas nog niet gesorteerd in het sorteercentrum. Jouw chocolade is dus al wel door ons verzonden, maar door een vertraging of drukte bij PostNL nog niet gesorteerd. 2) Jouw zending is wel gesorteerd maar heeft door een storing in het systeem van PostNL de eerste sorteerscan niet ontvangen. Jouw brievenbuspakje zit wel in het sorteerproces en wordt alsnog zo spoedig mogelijk afgeleverd.
GESORTEERD: Zending is ontvangen en wordt verwerkt. Jouw brievenbuspakje heeft een eerste scan ontvangen in het sorteercentrum en wordt gesorteerd en vervolgens getransporteerd naar het juiste distributiecentrum in de bezorgregio van de ontvanger.
ONDERWEG: Bezorgen is onderweg Jouw bestelling is het sorteerproces doorlopen, heeft het distrubutiecentrum verlaten en is meegegeven aan de juiste postbezorger (de postbode dus, niet de pakketbezorger).
BEZORGD: Zending in brievenbus Je ziet het tijdstip waarop de postbezorger jouw bestelling heeft bezorgd in jouw brievenbus of in de brievenbus van de bezorger.
Uitzondering: Bovenstaande status, maar nog geen zending in de brievenbus. Geeft de track & trace wel status bezorgd maar heb je nog geen chocolade in de brievenbus? Er zijn normaal gesproken de volgende opties mogelijk: 1) Foutief adres (tijdens het bestellen is er onverhoopt een foutje in het adres geslopen). 2) Het brievenbuspakje is bij een van je buren bezorgd. 3) De brievenbus was te vol of te smal (check hier de eisen van PostNL). Wanneer dit het geval is, zal de de postbezorger de zending weer terug mee in het sorteerproces nemen. Het kan zijn dat er wel de melding zending in brievenbus wordt gegeven maar zodra de zending weer in het sorteerproces gaat, dan krijgt het brievenbuspakje weer een nieuwe scan (vaak de volgende dag).
Heb je vragen over de status van jouw zending dan kun je contact opnemen met de klantenservice van PostNL of met onze klantenservice zodat wij navraag kunnen bij onze contactpersoon binnen PostNL.
Leuk, dat je meer dan 25 choco's wilt bestellen!
Daar worden we blij van! Deze order handelen we graag even per mail met je af zodat we je direct kunnen voorzien van actuele informatie over levering.
Mocht je zakelijk willen bestellen dan is betaling op factuur ook mogelijk en kunnen we eventueel ook een logo meeprinten op de wikkel.
Stuur een mail met de onderstaande informatie naar info@chocstar.nl of gebruik de onderstaande button en we gaan direct voor je aan de slag.
Welke choco wil je bestellen?
Hoeveel choco’s wil je bestellen?
Wanneer heb je de choco’s nodig?
Betreft het een zakelijke bestelling?
Heb je interesse in een logo/persoonlijke boodschap op de wikkel?