Hi, welkom op onze site!
We zien dat je gebruik maakt van Internet Explorer 11. Met deze browser zul je waarschijnlijk tegen wat uitdagingen aanlopen tijdens het rondkijken en bestellen op onze site. Sorry! Voor het optimaal gebruik van onze site adviseren we je dan ook gebruik te maken van een andere browser, bijvoorbeeld Chrome of Firefox of Microsoft Edge te downloaden (onderdeel van Microsoft 10). Mocht je er niet uitkomen of alsnog problemen hebben met bestellen, stuur ons dan een mailtje en we helpen je graag verder!
Excuses voor eventueel ongemak en alvast bedankt, fijne dag!
Vrolijke groeten,
Team Chocstar
Op werkdagen vóór 17.00 uur besteld = dezelfde dag verzonden.
Voor de bezorging van jouw chocoladecadeau(s) schakelen we PostNL in die binnen Nederland streeft het overgrote deel van de chocoladecadeaus de volgende werkdag (di-za) te bezorgen. Tijdens het bestellen selecteer jijzelf de verzenddatum (ma-vrij). Wij garanderen dat de chocolade op deze datum wordt verzonden. Is het chocoladecadeau voor een speciale datum? Dan adviseren we een dagje extra te nemen voor de bezorging.
VERZENDMETHODES
Voor de verzending van jouw chocoladecadeau(s) kun je kiezen uit verschillende verzendmethodes:
Nederland
1) PostNL Brievenbuspakje+ (€3,50)
2) PostNL Pakketverzending (€6,95) - NIET brievenbusproof
3) Store Pickup (Radarweg 32a, Amsterdam Westelijk Havengebied)
Buitenland
PostNL Pakketverzending (€7,95) - NIET brievenbusproof
VERZENDMETHODES BIJ WARM WEER
Om de kwaliteit van de chocolade te waarborgen hanteren we aangepaste verzendmethodes bij warm weer:
Nederland
1) PostNL Brievenbuspakje+ incl. coolpack (€4,50)
2) PostNL Pakketverzending incl. coolpack (€7,95) - NIET brievenbusproof
Buitenland
PostNL Pakketverzending incl. coolpack (€8,95) - NIET brievenbusproof
Wij werken niet in een gluten-, noten-, pinda- en lactosevrije omgeving. Onze chocolade kan helaas dan ook sporen van noten, gluten, zaden, pinda's, soja, melkeiwit en lactose bevatten. Tevens bevatten sommige van onze choco's suiker. Mensen met een ernstige allergie dienen hier rekening mee te houden en adviseren wij derhalve niet bij ons te bestellen, sorry.
Voor de ingrediënten- en allergieinformatie van de afzonderlijke chocolades/ingrediënten kun je bij het desbetreffende chocoladeproduct/ingrediënt op het tabje 'Ingrediënten' klikken voor meer informatie. Mocht je nog aanvullende vragen hierover hebben, dan mag je ons ook altijd nog even een mailtje sturen.
Ja, dit is mogelijk. Op deze pagina kun je jouw bestelling aanpassen tenzij onze inpakkers je bestelling al hebben ingepakt.
Mocht je de melding krijgen dat jouw bestelling niet meer aan te passen is, dan is dit in de meeste gevallen ook echt niet meer mogelijk helaas. Dit omdat de chocolade inmiddels al is ingepakt, of wellicht zelfs al verstuurd. Je kan altijd even contact met ons opnemen zodat we kunnen bekijken of we alsnog iets voor je kunnen doen.
Jazeker! Je kunt in 1 bestellingen meerdere chocolades (maximaal 25) bestellen en deze naar verschillende adressen laten versturen. Plaats 1-voor-1 de chocolades in je winkelmandje; je kunt voor elke choco de wikkel / boodschapkaartje / verzendadres invoeren.
Werkwijze invoer meerdere adressen:
1) Selecteer 1 artikel, selecteer je gewenste wikkel en voeg eventueel een boodschap toe (als overal dezelfde boodschap wordt ingevoerd is het handig om de tekst telkens te copy/pasten). Klik vervolgens op "Ga naar verzending".
2) Vul nu de NAW gegevens voor de eerste ontvanger in.
3) Selecteer je gewenste verzendmethode en klik vervolgens op 'bestellen'.
4) Er verschijnt een scherm met 3 mogelijke opties, waaronder de optie "Bestel deze choco nogmaals".
Klik deze button en herhaal stappen 1 t/m 3 vervolgens voor elke volgende ontvanger.
Kom je er niet uit? Stuur ons even een mail op info@chocstar.nl, dan helpen we je graag verder.
Heb je een vraag en kun je het antwoord hierop niet vinden tussen de veelgestelde vragen? Stuur ons dan een mailtje via het onderstaande e-mailadres of via het contactformulier. We zullen ons best doen om jouw bericht z.s.m. (op werkdagen in ieder geval binnen 24 uur) te lezen en te beantwoorden.
Allereerst onze oprechte excuses! Wat ontzettend jammer dat je niet tevreden bent met onze dienstverlening, dit is natuurlijk niet de bedoeling! Wanneer ons een berichtje stuurt via info@chocstar.nl, dan gaan we direct voor je aan de slag en we zullen uiteraard onze uiterste best doen om de klacht zo snel mogelijk voor je op te lossen.
SluitenJa, dit is mogelijk. Op deze pagina kun je jouw bestelling aanpassen tenzij onze inpakkers je bestelling al hebben ingepakt.
Mocht je de melding krijgen dat jouw bestelling niet meer aan te passen is, dan is dit in de meeste gevallen ook echt niet meer mogelijk helaas. Dit omdat de chocolade inmiddels al is ingepakt, of wellicht zelfs al verstuurd. Je kan altijd even contact met ons opnemen zodat we kunnen bekijken of we alsnog iets voor je kunnen doen.
SluitenJazeker! Je kunt in 1 bestellingen meerdere chocolades (maximaal 25) bestellen en deze naar verschillende adressen laten versturen. Plaats 1-voor-1 de chocolades in je winkelmandje; je kunt voor elke choco de wikkel / boodschapkaartje / verzendadres invoeren.
Werkwijze invoer meerdere adressen:
1) Selecteer 1 artikel, selecteer je gewenste wikkel en voeg eventueel een boodschap toe (als overal dezelfde boodschap wordt ingevoerd is het handig om de tekst telkens te copy/pasten). Klik vervolgens op "Ga naar verzending".
2) Vul nu de NAW gegevens voor de eerste ontvanger in.
3) Selecteer je gewenste verzendmethode en klik vervolgens op 'bestellen'.
4) Er verschijnt een scherm met 3 mogelijke opties, waaronder de optie "Bestel deze choco nogmaals".
Klik deze button en herhaal stappen 1 t/m 3 vervolgens voor elke volgende ontvanger.
Kom je er niet uit? Stuur ons even een mail op info@chocstar.nl, dan helpen we je graag verder.
SluitenHeb je een Golden Ticket cadeau gekregen? Leuk! Bekijk hier hoe je de cadeaubon kunt inwisselen.
Loop je onverhoopt tegen problemen aan bij het inwisselen van je bon, check dan een van mogelijke oorzaken hieronder of stuur ons een mailtje en we helpen je graag verder.
Als je een cadeaubon t.w.v. een bedrag hebt gekregen en je maakt het bedrag bij je bestelling niet in één keer op, dan blijft het restbedrag gewoon geldig voor een volgende bestelling!
Melding 'code is niet geldig'
Mogelijke oorzaak 1
Heb je een cadeaubon ter waarde van 1 chocoladereep dan kan de foutmelding dat de code niet geldig is kunnen worden verklaard door:
Aantal producten in de winkelwagen 2 of meer is. (Je kunt maar 1 bon per bestelling inwisselen, heb je meerdere bonnen dan dien je deze in te wisselen bij afzonderlijke bestellingen.)
Een cadeaubon niet geldig is op een abonnement of cadeaubon (je kunt de cadeaubon alleen inwisselen voor 1 chocoladereep).
Mogelijke oorzaak 2
De cadeaubon is reeds door het systeem geregistreerd als zijnde gebruikt. Indien je eerder hebt geprobeerd de cadeaubon in te wisselen maar er is iets mis tijdens het 'afrekenen' dan is het mogelijk dat het systeem de melding 'code niet geldig' geeft. Stuur ons een mailtje zodat we de code weer voor je kunnen heractiveren en je alsnog de bestelling kan plaatsen.
Mocht een van bovenstaande mogelijkheden geen oplossing bieden of heb je een cadeaubon ter waarde van een bedrag neem dan contact met ons op.
SluitenAls je een cadeaubon t.w.v. een bedrag hebt ontvangen en je maakt het bedrag bij je bestelling niet in één keer op, dan blijft het restbedrag gewoon geldig voor een volgende chocoladebestelling! Als je een account aanmaakt of reeds hebt, dan slaat het systeem het restbedrag voor je op zodat je het gemakkelijk kunt opzoeken.
SluitenWat vervelend dat je Golden Ticket niet werkt, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Wanneer de geldigheid van je ticket nog niet verlopen is (deze datum staat altijd op je ticket), dan kan een van de volgende opties je misschien helpen:
1. Heb je de code correct ingevoerd? Soms is het niet meteen duidelijk of het een nul of een O is of bijvoorbeeld een kleine l of hoofdletter I.
2. Een cadeaubon is niet geldig op een abonnement of cadeaubon; je kunt het Golden Ticket alleen inwisselen voor chocolade.
3. Wanneer je een Golden Ticket ter waarde van 1 chocoladereep hebt ontvangen, dan kan de foutmelding "de code is niet geldig" voorkomen wanneer het aantal producten in de winkelwagen 2 of meer is. Wanneer je ticket geldig is voor een specifiek type chocolade (bijvoorbeeld een Medium chocolade), dan is jouw code ook alleen toepasbaar op dit product.
4. Heb je tijdens jouw bestelling jouw cadeaucode ingevoerd en is er tijdens het afrekenen iets mis gegaan? Dan kun je jouw cadeaucode vaak niet meer opnieuw gebruiken omdat deze al als 'gebruikt' geregistreerd staat. Stuur ons in dit geval even een mailtje met daarin de cadeaucode zodat wij deze voor je kunnen resetten of je een nieuwe betaallink kunnen sturen.
Mocht een van bovenstaande mogelijkheden geen oplossing bieden, neem dan contact met ons op dan helpen we je graag verder! Vergeet niet om de unieke code van je Golden Ticket te vermelden, dan kunnen we je sneller helpen.
SluitenWij werken niet in een gluten-, noten-, pinda- en lactosevrije omgeving. Onze chocolade kan helaas dan ook sporen van noten, gluten, zaden, pinda's, soja, melkeiwit en lactose bevatten. Tevens bevatten sommige van onze choco's suiker. Mensen met een ernstige allergie dienen hier rekening mee te houden en adviseren wij derhalve niet bij ons te bestellen, sorry.
Voor de ingrediënten- en allergieinformatie van de afzonderlijke chocolades/ingrediënten kun je bij het desbetreffende chocoladeproduct/ingrediënt op het tabje 'Ingrediënten' klikken voor meer informatie. Mocht je nog aanvullende vragen hierover hebben, dan mag je ons ook altijd nog even een mailtje sturen.
SluitenEr zijn een aantal redenen waarom het prijspunt van onze chocoladecadeaus (iets) hoger ligt dan dat van de massaproductie choco's die je in de supermarkt vindt, te weten:
Ambachtelijke producten
In tegenstelling tot de choco's die in de supermarkt liggen (industriële producten) worden al onze chocoladecadeaus écht stuk voor stuk met de hand gemaakt (ambachtelijk). Elk exemplaar is uniek doordat onze chocolatiers individuele aandacht schenken aan elk chocoladestuk dat ons chocoladelab verlaat. Hier gaat gewoonweg veel meer tijd (& niet te vergeten liefde!) in zitten dan nodig is om een chocoladereep met behulp van machines te maken.
De beste (h)eerlijke chocolade & ingrediënten
Wij gebruiken daarnaast alleen de allerbeste chocolade (premium kwaliteit en 100% biologisch) van de Chocolatemakers.
De Chocolatemakers zijn een chocoladeproducent die vanaf de oogst van cacaobonen betrokken is, om de arbeids- en leefomstandigheden van boeren direct te verbeteren, tot het produceren van de chocolade in Amsterdam, op zonne-energie. Slechts enkele bedrijven beheersen deze volledige keten, zoals Chocolatemakers, die samenwerkt met boeren en coöperaties in Congo, Peru, Nicaragua en Colombia. Chocolatemakers betaalt hun boeren meer dan het Fairtrade gemiddelde, zij betalen een leefbaar inkomen aan alle boeren waar zij mee samenwerken. Zo zijn boeren niet gedwongen hun kinderen te laten werken en kunnen ze zelf genieten van verbeterde arbeidsomstandigheden en werktijden. Dit zorgt ervoor dat de natuurgebieden waarin de cacao groeit niet beschadigen!
Chique, feestelijke cadeauverpakking
Elk chocoladecadeau wordt stuk voor stuk netjes verpakt in een super chique & feestelijke cadeauverpakking die je naar wens kunt personaliseren. Daarnaast worden alle chocoladecadeaus geleverd met leuke extraatjes zoals een gebruiksaanwijzing, een certificaat van echtheid en worden ze verzonden in een nette, speciaal op-maat-gemaakte, verzendverpakking.
Kortom; onze chocoladecadeaus zijn verantwoord, stuk voor stuk uniek en speciaal voor jou gemaakt!
Sluiten*Melk chocolade - 100% premium biologische melkchocolade van de Chocolatemakers!
De bonen van deze chocolade worden verwerkt in de Peruaanse cacaofabriek die we samen met de boeren hebben opgezet. Het extra inkomen draagt bij aan het behoud van het Amazone-regenwoud. De biologische en Fairtrade cacao wordt verbouwd door de Awajun langs de oevers van de rivier Cenepa en Rio Santiago in het Amazoneregenwoud. Zij zijn lid van de coöperatie NorAndino, een organisatie met ongeveer 5000 leden waaronder 1800 cacaoboeren, verdeeld over het Noorden van Peru, zowel aan de kust zijde als de Amazone zijde.
Deze chocolade is 100% glutenvrij en op zonne-energie geproduceerd!
Ingrediënten: (min. cacao 49%): Cacaomassa (biologisch),rietsuiker (biologisch), cacaoboter (biologisch), melkpoeder (biologisch).
*Witte chocolade - 100% premium biologische witte chocolade van de Chocolatemakers.
Witte chocolade gemaakt met natuurlijke cacaoboter uit de Dominicaanse Republiek.
Deze chocolade is 100% glutenvrij en op zonne-energie geproduceerd!
Ingrediënten: (min. cacao 34%): Melkpoeder (biologisch). cacaoboter (biologisch), suiker (biologisch).
*Pure chocolade (59%) - 100% premium biologische pure chocolade van de Chocolatemakers.
Deze pure couverture is gemaakt met biologische Forastero cacaobonen uit Congo – Virunga National Park. Met het kopen van deze couverture bescherm je de gorilla’s en bied je de bewoners een betere toekomst!
Deze chocolade is 100% glutenvrij en op zonne-energie geproduceerd!
Ingrediënten: (min. cacao 59%): Cacaomassa (biologisch), suiker (biologisch), cacaoboter, Emulgator (raapzaadlecithine (biologisch)).
*Extra pure chocolade (80%) - 100% premium biologische extra pure chocolade van de Chocolatemakers.
Pure chocolade gemaakt met Criollo cacaobonen uit Peru – Amazone Regenwoud.
Deze chocolade is 100% glutenvrij, vegan, bio fairtrade en op zonne-energie geproduceerd!
Ingrediënten: (min. cacao 80%): Cacaomassa (biologisch), suiker (biologisch), cacaoboter,
*Roze Chocolade - 100% premium biologische melkchocolade van de Chocolatemakers gemengd met 2% hibiscuspoeder.
Witte chocolade gemaakt met natuurlijke cacaoboter uit de Dominicaanse Republiek gemengd met 2% hibiscuspoeder.
Deze chocolade is 100% glutenvrij en op zonne-energie geproduceerd!
Ingrediënten: (min. cacao 34%): Melkpoeder (biologisch). cacaoboter (biologisch), suiker (biologisch), Hibiscus Poeder: Hibiscus, Roselle poeder, Hibiscus Sabdariffa.
Voor meer informatie over de chocolade kun je ook een kijkje nemen op de website van de Chocolatemakers (www.chocolatemakers.nl)
Voor vragen kun je ons mailen op info@chocstar.nl. We streven er naar om alle vragen op werkdagen binnen 12 uur te beantwoorden en het liefst nog sneller natuurlijk (zeker als het een vraag over jouw bestelling betreft!).
We hebben ervoor gekozen om jouw vraag per mail (en niet per telefoon) te beantwoorden omdat onze Oempa Loempa's multi inzetbaar zijn en dus niet de hele dag naast de telefoon kunnen zitten. Daarnaast zijn wij er van overtuigd dat we jou per mail het beste van dienst kunnen zijn omdat we je zo de tijd kunnen geven die je verdient.
Wil je ons toch liever even telefonisch spreken? Laat dan in je mail jouw telefoonnummer achter, dan bellen we je graag terug. Geen probleem!
E-mailadres: info@chocstar.nl
Vestigingsadres:
Chocstar
Radarweg 32A
1042AA Amsterdam
BTW nr.: NL858358931B01
KvK nr.: 70525943
IBAN: NL25RABO0160073758
BIC code: RABONL2U
Leuk idee! Echter zijn we momenteel nog veel te druk met het maken van alle chocoladegeschenken die jullie bestellen, dus op dit moment geven we geen workshops. We hebben dit echter wel op ons verlanglijstje voor de toekomst staan.
Tip! Houdt ons in de gaten door je in te schrijven voor onze nieuwsbrief, dan ben je direct op de hoogte als het zover is.
SluitenJe kunt bij ons veilig & eenvoudig betalen op verschillende manieren, te weten:
-iDeal (internetbankieren)
-Visa of Mastercard (credit card)
-Paypal (online betalen)
-Factuur voor zakelijke klanten (stuur ons een mailtje voor meer informatie over de voorwaarden)
-Cadeaubon (Golden Ticket)
Voor iDeal, Visa & Mastercard betalingen maken wij gebruiken van de diensten en de beveiligde betalingsomgeving van Mollie. Vanuit het bestelproces wordt je automatisch - langs een beveiligde verbinding van Mollie of Paypal - doorgeleid naar de elektronische betaalomgeving van je eigen bank (iDEAL) of de beveiligde Paypal betaalomgeving.
SluitenWat vervelend! Stuur ons even een mailtje dan we bekijken wat er precies mis gaat en handelen we de bestelling eventueel per mail af.
NB. Indien je probeert te betalen middels iDEAL is het ook handig om even te kijken op deze link om te bekijken of er wellicht geen algehele iDeal storing is of een storing bij jouw bank waardoor je problemen ondervindt.
SluitenDaar worden we blij van! Deze order handelen we graag even per mail met je af zodat we je direct kunnen voorzien van actuele informatie over levering.
Mocht je zakelijk willen bestellen dan is betaling op factuur ook mogelijk en kunnen we eventueel ook een logo meeprinten op de wikkel.
Stuur een mail met de onderstaande informatie naar info@chocstar.nl of gebruik de onderstaande button en we gaan direct voor je aan de slag.