Lieve mensen, PostNL is momenteel superdruk dus houd er rekening mee dat jouw pakketje wat vertraging kan oplopen. Be patient & take care. 

Hoe kan ik je helpen?

Most Frequently Asked Questions

  • 1. Allergenen informatie van onze chocolades.
  • 2. Ik wil mijn bestelling wijzigen/annuleren, is dit mogelijk?
  • 3. Kan ik naar meerdere verschillende adressen tegelijk verzenden?

Neem contact met ons op 


Heb je een vraag en kun je het antwoord hierop niet vinden tussen de veelgestelde vragen? Stuur ons dan een mailtje via het onderstaande e-mailadres of via het contactformulier. We zullen ons best doen om jouw bericht z.s.m. (op werkdagen in ieder geval binnen 24 uur) te lezen en te beantwoorden.

FAQ Topics

  • Jouw bestelling

    1. Ik wil mijn bestelling wijzigen/annuleren, is dit mogelijk?

    2. Ik heb een klacht over mijn bestelling. Wat nu?

    3. Ik bestel anoniem, zijn mijn gegevens ook anoniem?

  • Golden Ticket cadeaubonnen

    1. Hoe wissel ik mijn Golden ticket in?

    2. Moet ik het bedrag van mijn Golden Ticket in één keer besteden?

    3. Mijn Golden Ticket werkt niet (meer), wat nu?

  • Product- & allergeneninformatie

    1. Allergenen informatie van onze chocolades.

    2. Wat zijn de ingrediënten & cacaopercentages van jullie chocoladecouvertures?

    3. Waarom zijn de Chocstar chocoladecadeaus duurder dan de chocolade in de supermarkt?

  • Over Chocstar

    1. Hoe is Chocstar ontstaan?

    2. Hoe kan ik jullie bereiken?

    3. Geven jullie ook workshops?

  • Betalen

    1. Hoe kan ik bij jullie betalen?

    2. Ik heb problemen met betalen, wat nu?