Lieve mensen, door personeelstekort bij PostNL kan in sommige gevallen de bezorging helaas iets langer duren dan je gewend bent.

Hoe kan ik je helpen?


Antwoorden in de categorie "Jouw bestelling"

    1. Ik wil mijn bestelling wijzigen/annuleren, is dit mogelijk?

    2. Ik heb een klacht over mijn bestelling. Wat nu?

    3. Kan ik anoniem bestellen?

    4. Kan ik ook een factuur ontvangen van mijn bestelling?

    5. Kan ik naar meerdere verschillende adressen tegelijk verzenden?

    6. Ik wil chocolade naar het buitenland sturen, is dit mogelijk?

    7. Mijn chocolade is helaas gebroken aangekomen. Wat nu?

    8. Ik heb problemen met betalen, wat nu?

    9. Kan ik nog zelf mijn chocolade samenstellen?

    10. Ik heb mijn chocolade nog steeds niet ontvangen, wat nu?

    11. Kan ik mijn chocoladecadeau retour zenden?

    12. Hoe gaat Chocstar om met mijn persoonlijke gegevens? (AVG / GDPR)

    13. Hoeveel choco's kun je verzenden in een brievenbusdoos?