Hi, welkom op onze site!
We zien dat je gebruik maakt van Internet Explorer 11. Met deze browser zul je waarschijnlijk tegen wat uitdagingen aanlopen tijdens het rondkijken en bestellen op onze site. Sorry! Voor het optimaal gebruik van onze site adviseren we je dan ook gebruik te maken van een andere browser, bijvoorbeeld Chrome of Firefox of Microsoft Edge te downloaden (onderdeel van Microsoft 10). Mocht je er niet uitkomen of alsnog problemen hebben met bestellen, stuur ons dan een mailtje en we helpen je graag verder!
Excuses voor eventueel ongemak en alvast bedankt, fijne dag!
Vrolijke groeten,
Team Chocstar
Op werkdagen vóór 17.00 uur besteld = dezelfde dag verzonden.
Voor de bezorging van jouw chocoladecadeau(s) schakelen we PostNL in die binnen Nederland streeft het overgrote deel van de chocoladecadeaus de volgende werkdag (di-za) te bezorgen. Tijdens het bestellen selecteer jijzelf de verzenddatum (ma-vrij). Wij garanderen dat de chocolade op deze datum wordt verzonden. Is het chocoladecadeau voor een speciale datum? Dan adviseren we een dagje extra te nemen voor de bezorging.
VERZENDMETHODES
Voor de verzending van jouw chocoladecadeau(s) kun je kiezen uit verschillende verzendmethodes:
Nederland
1) PostNL Brievenbuspakje+ (€3,50)
2) PostNL Pakketverzending (€6,95) - NIET brievenbusproof
3) Store Pickup (Radarweg 32a, Amsterdam Westelijk Havengebied)
Buitenland
PostNL Pakketverzending (€7,95) - NIET brievenbusproof
VERZENDMETHODES BIJ WARM WEER
Om de kwaliteit van de chocolade te waarborgen hanteren we aangepaste verzendmethodes bij warm weer:
Nederland
1) PostNL Brievenbuspakje+ incl. coolpack (€4,50)
2) PostNL Pakketverzending incl. coolpack (€7,95) - NIET brievenbusproof
Buitenland
PostNL Pakketverzending incl. coolpack (€8,95) - NIET brievenbusproof
Ja, dit is mogelijk. Op deze pagina kun je jouw bestelling aanpassen tenzij onze inpakkers je bestelling al hebben ingepakt.
Mocht je de melding krijgen dat jouw bestelling niet meer aan te passen is, dan is dit in de meeste gevallen ook echt niet meer mogelijk helaas. Dit omdat de chocolade inmiddels al is ingepakt, of wellicht zelfs al verstuurd. Je kan altijd even contact met ons opnemen zodat we kunnen bekijken of we alsnog iets voor je kunnen doen.
SluitenAllereerst onze oprechte excuses! Wat ontzettend jammer dat je niet tevreden bent met onze dienstverlening, dit is natuurlijk niet de bedoeling! Wanneer ons een berichtje stuurt via info@chocstar.nl, dan gaan we direct voor je aan de slag en we zullen uiteraard onze uiterste best doen om de klacht zo snel mogelijk voor je op te lossen.
SluitenWanneer je een chocolade aan iemand anders cadeau geeft dan ontvangt die persoon alleen de chocolade en eventueel het door jou ingevulde boodschapkaartje. De ontvanger krijgt dus geen factuur of orderbon, deze wordt enkel per e-mail aan jou (de besteller) gestuurd. Zonder boodschapkaartje verstuur je jouw chocolade-cadeau dus anoniem.
Om de bestelling te kunnen verwerken hebben wij echter wel je e-mailadres nodig. We gebruiken dit om je de orderbevestiging en track en trace code van jouw bestelling toe te sturen. En op die manier kunnen wij ook contact met je opnemen als je het cadeautje anoniem hebt verstuurd en de - meestal toch wel nieuwsgierige - ontvanger wil weten wie de afzender is. Wij mogen die informatie namelijk niet verstrekken.
Voor meer informatie over hoe we met jouw gegevens omgaan kun je ook onze Privacy Policy raadplegen.
SluitenDe factuur van jouw bestelling wordt automatisch per mail verzonden als bijlage van je orderbevestiging. We voegen dus nooit een papieren factuur of orderbevestiging aan jouw chocoladecadeau toe, zodat de ontvanger alleen verrast wordt door een heerlijke chocoladecreatie.
SluitenJazeker! Je kunt in 1 bestellingen meerdere chocolades (maximaal 25) bestellen en deze naar verschillende adressen laten versturen. Plaats 1-voor-1 de chocolades in je winkelmandje; je kunt voor elke choco de wikkel / boodschapkaartje / verzendadres invoeren.
Werkwijze invoer meerdere adressen:
1) Selecteer 1 artikel, selecteer je gewenste wikkel en voeg eventueel een boodschap toe (als overal dezelfde boodschap wordt ingevoerd is het handig om de tekst telkens te copy/pasten). Klik vervolgens op "Ga naar verzending".
2) Vul nu de NAW gegevens voor de eerste ontvanger in.
3) Selecteer je gewenste verzendmethode en klik vervolgens op 'bestellen'.
4) Er verschijnt een scherm met 3 mogelijke opties, waaronder de optie "Bestel deze choco nogmaals".
Klik deze button en herhaal stappen 1 t/m 3 vervolgens voor elke volgende ontvanger.
Kom je er niet uit? Stuur ons even een mail op info@chocstar.nl, dan helpen we je graag verder.
SluitenLeuk dat je overweegt chocolade naar het buitenland te sturen! Het is via onze website mogelijk de chocolade te versturen naar België of Duitsland. Als je iemand in een ander land wilt verblijden met chocolade dan kun je het chocoladecadeau naar jezelf laten versturen en vervolgens zelf de verzending naar het buitenland verzorgen.
SluitenDat is enorm vervelend, onze excuses! Helaas hebben we nog geen eigen bezorg Oempa Loempa's en zijn we wat betreft bezorging afhankelijk van PostNL. We doen ons uiterste best de chocolade zo stevig en goed mogelijk te verpakken echter kan het onverhoopt gebeuren dat een postbode iets minder voorzichtig is met het doosje waardoor bij uitzondering de chocolade gebroken aankomt, sorry! Gelukkig zal dit geen afbreuk doen aan de smaak van het chocoladecadeau! Wil je de chocolade nog cadeau doen? Stuur ons dan even een mailtje dan kijken we wat we voor je kunnen doen.
SluitenWat vervelend! Stuur ons even een mailtje dan we bekijken wat er precies mis gaat en handelen we de bestelling eventueel per mail af. Wanneer de betaling niet gelukt is, dan zul je via onze provider Mollie vanzelf ook nog een reminder ontvangen waarmee je gemakkelijk je geplaatste order alsnog kunt betalen.
NB. Indien je probeert te betalen middels iDEAL is het ook handig om even te kijken op deze link om te bekijken of er wellicht geen algehele iDeal storing is of een storing bij jouw bank waardoor je problemen ondervindt.
De optie om volledig zelf je chocolade te ontwerpen is helaas niet meer beschikbaar (onder de 50 stuks*). Hartstikke jammer, dat vinden we zelf ook maar na 10 jaar zijn we - mede door de Coronacrisis - een iets andere weg ingeslagen. Een weg waarin je nog steeds zelf een chocolade cadeau kan personaliseren en iemand op afstand een onbezorgd genietmomentje kan geven met een persoonlijk en uniek chocoladegeschenk!
Je kunt kiezen uit een wisselnd uitgebreid assortiment van verrassende én eerlijke chocoladecombinaties. Vanzelfsprekend nog steeds met veel plezier ambachtelijk (lees: hartstikke handmade) vervaardigd in ons chocoladelab in Amsterdam.
*Vanaf 50 stuks is het nog steeds mogelijk volledig je chocolade samenstellen. Met keuze uit meerdere formaten, eerlijke chocolade smaken en een uitgebreid assortiment aan toppings en ingrediënten.
We hopen dat je in ons assortiment - met regelmatig limited editions - toch een mooie chocolade kunt vinden.
SluitenWat vervelend! Heb je al wel een verzendbevestiging van ons ontvangen? In deze verzendbevestiging staat een unieke track & trace code waarmee jouw pakje te traceren is via mijnpakket.nl en je kan zien of het pakje volgens de PostNL al is bezorgd. Voor vragen over bezorging van het pakje of meer informatie over de status welke wordt gegeven op de website van PostNL adviseren we de PostNL Servicelijn: 088 - 22 55 555 te bellen.
Heb je de choco 4 werkdagen na het bericht van verzending nog steeds niet ontvangen en kan de PostNL je ook geen duidelijkheid geven over de status, stuur ons dan een mailtje dan gaan we het voor je uitzoeken!
SluitenWe gaan ervan uit dat jij, net als de velen die je voor gingen, ook hartstikke tevreden bent met jouw Choctar chocoladecadeau. Het is echter mogelijk dat jouw choco niet aan je verwachtingen voldoet. Je hebt het recht* om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Enige voorwaarde hiervoor is dat de chocolade nog niet is aangebroken en de plastic seal om de choco nog niet geopend is geweest.
Na annulering heb je vervolgens 14 dagen de tijd om je bestelling retour te sturen naar ons. Wij zullen er vervolgens voor zorgen dat je het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten tijdig (binnen 14 dagen na de retourmelding) van ons terug ontvangt. De kosten voor het retourzenden van jouw bestelling is echter voor eigen rekening.
Wil je gebruik maken van dit herroepingsrecht dan kun je contact met ons opnemen via info@chocstar.nl.
*Het herroepingsrecht is enkel van toepassing op consumentenbestellingen en niet op zakelijke/B2B bestellingen.
Sluiten
Wij vinden, net als jij, veilig online winkelen super belangrijk en daarom maken we voor de online betalingen gebruik van een SSL-verbinding / Secure Sockets Layer verbinding. Dit betekent dat alle persoonlijke gegevens die je ons toevertrouwd worden versleuteld. Hierdoor kunnen anderen jouw informatie niet inzien.
Wij voldoen aan de geldende privacywetgeving en alle wettelijke voorschriften. Jouw contactinformatie wordt enkel gebruikt om bestellingen te verwerken en om onze diensten voortdurend te verbeteren. Informatie wordt nooit zonder jouw toestemming verstrekt aan derden. (Voor meer details zie het Privacy Policy).
Wil je dat we jouw persoonlijke gegevens (bijv. in je account) verwijderen? Stuur ons dan even een mail op info@chocstar.nl en dan zullen we jouw verzoek zo snel mogelijk verwerken.
Goed nieuws: er passen maar liefst 4 choco's in één brievenbusdoos. We hebben 3 speciale verzenddozen ontwikkeld om jouw chocolade te versturen: voor 1 choco, voor 2 choco's en voor 4 choco's. (Vanzelfsprekend passen er ook 3 choco's in de 4-doos.) Dus je kunt voor lage verzendkosten 4 choco's versturen én ze passen pok nog eens door de brievenbus. Dat is nog eens een leuke verrassing voor de ontvangers!
SluitenDaar worden we blij van! Deze order handelen we graag even per mail met je af zodat we je direct kunnen voorzien van actuele informatie over levering.
Mocht je zakelijk willen bestellen dan is betaling op factuur ook mogelijk en kunnen we eventueel ook een logo meeprinten op de wikkel.
Stuur een mail met de onderstaande informatie naar info@chocstar.nl of gebruik de onderstaande button en we gaan direct voor je aan de slag.