Hi, welkom op onze site!
We zien dat je gebruik maakt van Internet Explorer 11. Met deze browser zul je waarschijnlijk tegen wat uitdagingen aanlopen tijdens het rondkijken en bestellen op onze site. Sorry! Voor het optimaal gebruik van onze site adviseren we je dan ook gebruik te maken van een andere browser, bijvoorbeeld Chrome of Firefox of Microsoft Edge te downloaden (onderdeel van Microsoft 10). Mocht je er niet uitkomen of alsnog problemen hebben met bestellen, stuur ons dan een mailtje en we helpen je graag verder!
Excuses voor eventueel ongemak en alvast bedankt, fijne dag!
Vrolijke groeten,
Team Chocstar
Op werkdagen vóór 17.00 uur besteld = dezelfde dag verzonden.
Voor de bezorging van jouw chocoladecadeau(s) schakelen we PostNL in die binnen Nederland streeft het overgrote deel van de chocoladecadeaus de volgende werkdag (di-za) te bezorgen. Tijdens het bestellen selecteer jijzelf de verzenddatum (ma-vrij). Wij garanderen dat de chocolade op deze datum wordt verzonden. Is het chocoladecadeau voor een speciale datum? Dan adviseren we een dagje extra te nemen voor de bezorging.
VERZENDMETHODES
Voor de verzending van jouw chocoladecadeau(s) kun je kiezen uit verschillende verzendmethodes:
Nederland
1) PostNL Brievenbuspakje+ (€3,50)
2) PostNL Pakketverzending (€6,95) - NIET brievenbusproof
3) Store Pickup (Radarweg 32a, Amsterdam Westelijk Havengebied)
Buitenland
PostNL Pakketverzending (€7,95) - NIET brievenbusproof
VERZENDMETHODES BIJ WARM WEER
Om de kwaliteit van de chocolade te waarborgen hanteren we aangepaste verzendmethodes bij warm weer:
Nederland
1) PostNL Brievenbuspakje+ incl. coolpack (€4,50)
2) PostNL Pakketverzending incl. coolpack (€7,95) - NIET brievenbusproof
Buitenland
PostNL Pakketverzending incl. coolpack (€8,95) - NIET brievenbusproof
Heb je een Golden Ticket cadeau gekregen? Leuk! Bekijk hier hoe je de cadeaubon kunt inwisselen.
Loop je onverhoopt tegen problemen aan bij het inwisselen van je bon, check dan een van mogelijke oorzaken hieronder of stuur ons een mailtje en we helpen je graag verder.
Als je een cadeaubon t.w.v. een bedrag hebt gekregen en je maakt het bedrag bij je bestelling niet in één keer op, dan blijft het restbedrag gewoon geldig voor een volgende bestelling!
Melding 'code is niet geldig'
Mogelijke oorzaak 1
Heb je een cadeaubon ter waarde van 1 chocoladereep dan kan de foutmelding dat de code niet geldig is kunnen worden verklaard door:
Aantal producten in de winkelwagen 2 of meer is. (Je kunt maar 1 bon per bestelling inwisselen, heb je meerdere bonnen dan dien je deze in te wisselen bij afzonderlijke bestellingen.)
Een cadeaubon niet geldig is op een abonnement of cadeaubon (je kunt de cadeaubon alleen inwisselen voor 1 chocoladereep).
Mogelijke oorzaak 2
De cadeaubon is reeds door het systeem geregistreerd als zijnde gebruikt. Indien je eerder hebt geprobeerd de cadeaubon in te wisselen maar er is iets mis tijdens het 'afrekenen' dan is het mogelijk dat het systeem de melding 'code niet geldig' geeft. Stuur ons een mailtje zodat we de code weer voor je kunnen heractiveren en je alsnog de bestelling kan plaatsen.
Mocht een van bovenstaande mogelijkheden geen oplossing bieden of heb je een cadeaubon ter waarde van een bedrag neem dan contact met ons op.
SluitenAls je een cadeaubon t.w.v. een bedrag hebt ontvangen en je maakt het bedrag bij je bestelling niet in één keer op, dan blijft het restbedrag gewoon geldig voor een volgende chocoladebestelling! Als je een account aanmaakt of reeds hebt, dan slaat het systeem het restbedrag voor je op zodat je het gemakkelijk kunt opzoeken.
SluitenWat vervelend dat je Golden Ticket niet werkt, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Wanneer de geldigheid van je ticket nog niet verlopen is (deze datum staat altijd op je ticket), dan kan een van de volgende opties je misschien helpen:
1. Heb je de code correct ingevoerd? Soms is het niet meteen duidelijk of het een nul of een O is of bijvoorbeeld een kleine l of hoofdletter I.
2. Een cadeaubon is niet geldig op een abonnement of cadeaubon; je kunt het Golden Ticket alleen inwisselen voor chocolade.
3. Wanneer je een Golden Ticket ter waarde van 1 chocoladereep hebt ontvangen, dan kan de foutmelding "de code is niet geldig" voorkomen wanneer het aantal producten in de winkelwagen 2 of meer is. Wanneer je ticket geldig is voor een specifiek type chocolade (bijvoorbeeld een Medium chocolade), dan is jouw code ook alleen toepasbaar op dit product.
4. Heb je tijdens jouw bestelling jouw cadeaucode ingevoerd en is er tijdens het afrekenen iets mis gegaan? Dan kun je jouw cadeaucode vaak niet meer opnieuw gebruiken omdat deze al als 'gebruikt' geregistreerd staat. Stuur ons in dit geval even een mailtje met daarin de cadeaucode zodat wij deze voor je kunnen resetten of je een nieuwe betaallink kunnen sturen.
Mocht een van bovenstaande mogelijkheden geen oplossing bieden, neem dan contact met ons op dan helpen we je graag verder! Vergeet niet om de unieke code van je Golden Ticket te vermelden, dan kunnen we je sneller helpen.
SluitenDaar worden we blij van! Deze order handelen we graag even per mail met je af zodat we je direct kunnen voorzien van actuele informatie over levering.
Mocht je zakelijk willen bestellen dan is betaling op factuur ook mogelijk en kunnen we eventueel ook een logo meeprinten op de wikkel.
Stuur een mail met de onderstaande informatie naar info@chocstar.nl of gebruik de onderstaande button en we gaan direct voor je aan de slag.